Recent News

Thursday, May 25 2017

Znaczenie wizytówki firmowej

Wizytówka to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych i dlatego jej zaprojektowanie należy powierzyć doświadczonemu grafikowi. W mojej pracy staram się dopasować każdy projekt wizytówki do konkretnej firmy. W dużej mierze zależy to od branży, ale nie tylko.

Wizytówka to także reklama

Przed rozpoczęciem projektowania wizytówki pamiętam, że to przede wszystkim sposób na to, by ukazać daną markę w jak najlepszym świetle, stworzyć w umyśle potencjalnych klientów pozytywne skojarzenia z nią i spowodować, by skorzystał on z oferty teraz, albo w późniejszym czasie. Najlepsze ulotki to te przejrzyste, proste w swoim przekazie i nieprzeładowane kolorami czy szczegółami. Oczywiście sam styl konkretnego projektu będzie się różnił, na przykład zależności o branży, ale warto, by całość była nowoczesna i zarazem dynamiczna. Uzyskuję taki efekt, kreując wizytówkę w odpowiednich kolorach oraz zużyciem niebanalnych elementów graficznych.

Najnowszy trend w marketingu to wizytówki ze zdjęciem osobistym. Jest ona spersonalizowana i dzięki temu zabiegowi łatwiej jest zyskać zaufanie klientów, posługując się właśnie takim ciekawym narzędziem. Zlecając druk wizytówek firmowych warto ustalić z grafikiem, w jaki sposób mają się one wyróżniać wśród innych. Na tego rodzaju nośniku można umieścić jakieś elementy nawiązujące do promocji, na przykład na wizytówce salonu kosmetycznego, sprawdzą się pola do zbierania pieczątek lojalnościowych. Dla klientek będzie to motywacją, by nie wyrzucać wizytówki, lecz nosić ją zawsze ze sobą.