Recent News

Tuesday, January 23 2018

Profesjonalne tworzenie ulotek pod konkretnego Klienta

Ulotki reklamowe najczęściej wprawiają w irytację. Sam muszę to przyznać, kiedy z mojej z skrzynki pocztowej wysypuje się cała masa zbędnych ulotek reklamowych. Jako grafik często wręcz ubolewam nad tym jak wyglądają. Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa może być bowiem skuteczna.

Najczęściej ulotki reklamowe rozdawane są zupełnie przypadkowym przechodniom. Zdecydowana większość z nich ląduje w koszu. Klientom, którzy zamawiają u mnie projekt ulotek reklamowych zawsze doradzam najpierw to by przemyśleli sposób ich rozprowadzenia. Najlepszym wyborem jest stojak na ulotki. Po ulotki w nim umieszczone sięgają bowiem na 100 % Ci, którzy są zainteresowani daną ofertą.

Przy projektowaniu ulotek wystrzegam się podawania zbyt dużo informacji. Zawsze doradzam Klientom by zdecydowali się na jedno, mocne chwytliwe hasło. Hasło to powinno być rzecz jasna w sposób przemyślany zaprojektowane na ulotce. Zbyt duża ilość elementów graficznych czyni ulotkę całkowicie nieczytelną.

Przy projektowaniu ulotki w pierwszej więc kolejności zabieram się za tworzenie chwytliwego hasła. Dopiero gdy hasło jest już pod ręką dopasowuję do niego odpowiednią grafikę. Jest to dość spore wyzwanie, trudno bowiem zmieścić na stosunkowo niewielkim formacie udany przekaz reklamowy. Ulotki zawsze staram się tworzyć w ścisłej współpracy z Klientem. Tylko w ten sposób można osiągnąć cel sprzedażowy. Na koniec zwykle Klient ma szansę wyrazić swoje zdanie. Jeśli pojawiają się jakieś sugestie co do projektu wprowadzam niezbędne poprawki.