Recent News

Friday, March 2 2018

Reklama w pudełku

Reklama jest dla firmy kwestią niezwykle ważną - nie uda się sprzedać naszego produktu lub usługi, jeśli nie będziemy mieli komu tego zrobić! Dlatego najlepiej promować się na różne sposoby - elektronicznie, w radio, w internecie oraz fizycznie, rozdając ulotki, breloczki, długopisy. Świetną opcją staje się również wyrabianie produktów dodatkowych, opatrzonych pudełkami z naszym logo, na przykład słuchawek reklamujących oferty studia nagrań albo promocyjnych paczek pasty do zębów, zapakowanych w gustowną tekturę - to od razu przyciąga wzrok!

Zatrudnij grafika

W jaki sposób jednak zrobić to dobrze - aby zainteresować tym, co chcemy sprzedać, ale jednocześnie nie wydać pieniędzy w błoto na niepotrzebne tony kartonu? Najlepiej zatrudnić grafika, który zaprojektuje nam podobne pudełko, dobierze odpowiednie parametry potrzebne do koncepcji. Wybierze on odpowiednią kolorystykę, wymyśli, w jaki sposób logo firmy wpleść w całą szatę graficzną.

Następnie przystąpić można do realizacji fizycznej - czyli do przeniesienia tego wszystkiego z Photoshopa do świata materialnego. Druk pudełek reklamowych również jest czymś, nad czym należy się chwilę zastanowić. Jaka tektura, jaka gramatura papieru? Czy powinien być on matowy czy raczej lśniący, kredowy? Czy środek powinien być czymś wyłożony? Jak pudełko powinno się otwierać? Projektant pomoże przy tych, często trudnych wyborach.

Sam w swojej pracy wielokrotnie przyjmowałem podobne zlecenia. Rezultaty zawsze były zadowalające dla obu stron, dlatego szczerze polecam korzystanie z usług profesjonalistów w tej kwestii!