Recent News

Friday, March 23 2018

Stojaki - reklamowe, czyli skuteczna metoda promocji

Reklama to podstawa sukcesu każdej firmy - o tym wie praktycznie każdy z nas. Jednak, aby rzeczywiście pokonać konkurencję i wspiąć się na szczyt, nasza reklama musi być naprawdę dobra... Na co postawić?

Stojaki reklamowe to często niedoceniana forma reklamy. Tymczasem stojaki są tanie i bardzo skuteczne! Jakie mamy możliwości?

Rodzaje stojaków reklamowych

Otóż każdy typ stojaka reklamowego przyniesie nam nieco inny efekt. Dlatego też warto omówić przeróżne rodzaje stojaków reklamowych tak, aby każdy mógł wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie.

1) Potykacz

Tak nazywamy kolokwialnie stojak w kształcie litery A. Znakomicie pomaga on nam w przygotowaniu plakatów informujących czy zwróceniu uwagi klientów na danie dnia, promocję, wyjątkową ofertę itd.

2) ekspozytor

Ten rodzaj stojaka służy do reklamy wybranych już produktów. Najczęściej składa się on z regału z półkami oraz jakiegoś banneru, który ma na celu skierowanie wzroku klientów na dany wyrób.

3) Roll - up

To znakomita forma reklamy - bardzo praktyczna i efektywna. Otóż w skrócie roll - up można nazwać plakatem rozwijanym i przymocowywanym do specjalnego stelaża. Znakomicie nadaje się on na przeróżne targi, festiwale itd. , ponieważ dobrze zaprojektowany podkreśla dane stanowisko oraz jego ofertę.

4) Stojaki o dużym formacie

Warto czasami zastanowić się nad rodzajem stojaków reklamowych przeznaczonych dla szczególnie dużych form prezentacji firmy. Najpopularniejsze tego typu stojaki to banery oraz ścianki reklamowe.